PODMÍNKY SLUŽBY LEGALHERO
Tyto podmínky služby („Podmínky“) stanovují pravidla pro užívání webové aplikace Legalhero dostupné na https://legalhero.cz/ („Aplikace“) poskytované společností Floyd CZ, s.r.o., se sídlem Tábor 2333/8, Žabovřesky, 61600 Brno, IČO: 06693326, sp. zn. C 103722, vedená u Krajského soudu v Brně („Provozovatel“). Uživatel bere na vědomí a souhlasí s tím, že přístupem nebo jiným používáním Aplikace je vázán těmito Podmínkami.
3. Proces uzavření Smlouvy
a. Vyplnění registračního formuláře a potvrzení vyplnění tlačítkem „REGISTROVAT SE“ na stránce „Registrace“, případně tlačítkem „ODESLAT” na stránce „Aktivace účtu” v rámci rozhraní Aplikace je návrhem na uzavření Smlouvy ze strany Uživatele.
b. Před odesláním registračního formuláře Provozovateli má Uživatel možnost zjistit a opravit případné chyby. Údaje poskytnuté Provozovateli budou považovány za správné.
c. Uživatel odesláním registračního formuláře potvrzuje, že obdržel všechny povinné údaje podle příslušných právních předpisů.
d. Provedení registrace Uživatelského účtu Provozovatelem a její potvrzení e-mailem Uživateli, je bezvýhradným přijetím návrhu na uzavření Smlouvy ze strany Provozovatele, kterým dochází k uzavření Smlouvy.
e. Uzavřením Smlouvy vstupují v účinnost ustanovení těchto Podmínek.
3.2. Proces uzavření Smlouvy o užívání Aplikace při registraci Provozovatelem:
a. Registrace Uživatele může být provedena rovněž na žádost zájemce Provozovatelem.
b. Žádost o vytvoření Uživatelského účtu a poskytnutí nezbytných údajů ze strany Uživatele je návrhem na uzavření Smlouvy ze strany Uživatele.
c. Provedení registrace Uživatelského účtu a její potvrzení e-mailem je bezvýhradným přijetím návrhu na uzavření Smlouvy ze strany Provozovatele, kterým dochází k uzavření Smlouvy.
d. Uzavřením Smlouvy vstupují v účinnost ustanovení těchto Podmínek.
3.3. Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel není povinen uzavřít Smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči Provozovateli.
3.4. Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Uživateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (zejména náklady na internetové připojení) si hradí Uživatel sám a bere na vědomí, že výše těchto nákladů může záviset na podmínkách internetového připojení, využívaného Uživatelem.
3.5. Po provedení registrace ze strany Provozovatele je Uživatelský účet neaktivní a Smlouva je účinná pouze v rozsahu vztahujícím se k vedení Uživatelského účtu v databázi (uložení přihlašovacích údajů).
3.6. Uživatelský účet je plně aktivní po prvním přihlášení Uživatele. Pakliže nedojde k aktivaci Uživatelského účtu Uživatelem, spočívajícím v přihlášení Uživatele a udělení souhlasu do 1 roku od žádosti Uživatele, je Provozovatel oprávněn Uživatelský účet odstranit.
3.7. Uživatel je povinen zachovávat důvěrnost svých přihlašovacích údajů k Uživatelskému účtu.
4. Užívání Aplikace
4.1. Provozovatel uděluje Uživateli Licenci v rozsahu a za podmínek uvedených v uživatelském prostředí Aplikace, zejména uvedených u daného typu Uživatelského účtu.
4.2. Není-li uvedeno jinak, platí, že je Licence poskytnuta bezúplatně. Pokud je Licence udělena za úplatu, zavazuje se Uživatel se za udělení Licence zaplatit Provozovateli odměnu ve výši uvedené v uživatelském prostředí Aplikace.
4.3. V případě, že je Licence udělena za odměnu, má Provozovatel právo poskytnout plnění Smlouvy (např. zpřístupnit danou část nebo funkcionalitu Aplikace) až v momentě, kdy dojde k zaplacení odměny za poskytnutí Licence. Nezaplatí-li Uživatel za Licenci odměnu v plné výši v Provozovatelem stanovené lhůtě, ruší se Smlouva bez dalšího od počátku.
4.4. Uživatel nemá právo udělit třetí osobě podlicenci k užívání Aplikace.
4.5. Provozovatel má právo Aplikaci nebo její část kdykoliv odstavit, změnit a/nebo ji znepřístupnit z příslušné internetové adresy, a to z jakéhokoliv důvodu.
4.6. Provozovatel je po uplynutí doby Licence oprávněn plně a/nebo částečně znepřístupnit Uživatelský účet Uživateli.
4.7. Uživatel má právo na užívání Aplikace za podmínek Smlouvy v aktuální verzi dostupné z příslušné internetové adresy.
4.8. Uživatel bere na vědomí, že k užívání Aplikace je třeba přístup k síti internet a webový prohlížeč.
4.9. Uživatel se zavazuje při užívání Aplikace jednat tak, aby jemu, Provozovateli ani jakékoliv třetí osobě užíváním Aplikace nevznikla žádná škoda.
4.10. Uživatel není povinen hradit žádné náklady na zpřístupnění a provoz Aplikace.
5. Odměna a platební podmínky
5.1. Pokud není uvedeno jinak, je Uživatelům Licence a přístup do Aplikace poskytován bezúplatně.
5.2. V případě, že Licence není poskytována bezúplatně, Uživatel je povinen zaplatit Provozovateli odměnu. V takovém případě bude odměna Provozovatele za Licenci stanovena včetně všech daní a poplatků a její výše a/nebo způsob výpočtu jsou stanoveny v Aplikaci. Uživatel je povinen uhradit odměnu za Licenci jedním z následujících způsobů:
a. bezhotovostně platební/kreditní kartou přes internetové rozhraní;
b. bezhotovostně převodem na účet Provozovatele uvedený v objednávce; nebo
c. bezhotovostně prostřednictvím účtu na platební službě GoPay.
5.3. V případě bezhotovostní platby je odměna splatná dle pokynů stanovených Provozovatelem v objednávce. Je-li bezhotovostní platba prováděna převodem na účet Provozovatele, je Uživatel povinen uhradit odměnu společně s uvedením variabilního symbolu uvedeného v objednávce.
5.4. Veškerá finanční plnění realizovaná prostřednictvím Aplikace nebo platební brány propojené s Aplikací, se považují za zaplacená připsáním celé příslušné částky na příslušný bankovní účet Provozovatele.
5.5. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li to stanoveno právními předpisy, vystaví Provozovatel k platbě prováděné na základě Smlouvy Uživateli daňový doklad - fakturu. Provozovatel není plátcem daně z přidané hodnoty. Fakturu vystaví Provozovatel Uživateli po uhrazení odměny a zašle ji v elektronické podobě na elektronickou adresu Uživatele.
5.6. Případné slevy poskytnuté Provozovatelem Uživateli nelze vzájemně kombinovat, pokud Provozovatel nerozhodne jinak.
6. Databáze
6.1. Uživatel nemá právo prostřednictvím Aplikace strojově (zejména pomocí tzv. softwarových robotů) vytěžovat databázi spojenou s Aplikací.
6.2. Uživatel a Provozovatel tímto sjednávají, že jakékoliv údaje vložené Uživatelem do databáze Aplikace jsou části databáze shromážděné Provozovatelem a stávají se součástí databáze Provozovatele, aniž by Uživateli jeho jednáním popsaným v tomto odstavci vzniklo jakékoliv právo k databázi Aplikace.
6.3. Smluvní strany jsou si vědomy, shodně prohlašují a činí nesporným, že Aplikace splňuje podmínky § 562 odst. 2 Občanského zákoníku, tedy že záznamy údajů v Aplikaci a její databázi jakožto elektronickém systému jsou spolehlivé a jsou prováděny systematicky a posloupně a jsou chráněny proti změnám.
7. Odpovědnost za vady
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti Provozovatele za vady, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména ustanoveními Občanského zákoníku.
7.2. Provozovatel odpovídá Uživateli, že Aplikace je po dobu trvání Smlouvy bez vad.
7.3. Provozovatel zpřístupní Uživateli nejnovější verzi Aplikace dostupnou v době uzavření Smlouvy.
7.4. Provozovatel zabezpečí, že Uživateli budou poskytovány ujednané aktualizace Aplikace.
7.5. Vedle ujednaných aktualizací Provozovatel zabezpečí, že budou Uživateli poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby byla Aplikace bez vad po dobu trvání Smlouvy a že bude na jejich dostupnost upozorněn.
7.6. Neprovedl-li Uživatel aktualizaci podle bodu 7.5. v přiměřené době, nemá práva z vady, která vznikla pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí v případě, že Uživatel nebyl upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky jejího neprovedení anebo aktualizaci neprovedl či ji provedl nesprávně v důsledku nedostatku v návodu.
7.7. Projeví-li se vada za dobu trvání Smlouvy, je na Provozovateli, aby prokázal, že Aplikace je poskytována bez vad.
7.8. Prokáže-li Provozovatel, že vadu způsobilo nevyhovující technické nebo programové vybavení nebo síťové připojení pro přístup či užívání Aplikace Uživatelem nezbytné pro řádné fungování Aplikace, ačkoli byl Uživatel na jeho potřebu před uzavřením Smlouvy jasně a srozumitelně upozorněn, bod 7.8. se nepoužije.
7.9. K ověření, zda se vada vyskytla v důsledku nevyhovujícího digitálního prostředí Uživatele, poskytne Uživatel Provozovateli nezbytnou součinnost v míře, kterou lze rozumně požadovat. Povinnost součinnosti Uživatele je omezena pouze na technicky dostupné prostředky, které jsou pro Uživatele co nejméně rušivé. Odmítne-li Uživatel součinnost poskytnout, přestože byl o této povinnosti a o důsledcích jejího porušení jasně a srozumitelně poučen před uzavřením Smlouvy, bod 7.8. se nepoužije.
7.10. Je-li Provozovatel v prodlení se zpřístupněním Aplikace, může Uživatel od Smlouvy odstoupit, a to v případě, nesplní-li Provozovatel svoji povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej Uživatel vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se strany výslovně dohodly.
7.11. Uživatel může od Smlouvy odstoupit bez dodatečné lhůty jen v případě, že je z prohlášení Provozovatele nebo z okolností zjevné, že Provozovatel Aplikaci neposkytne anebo vyplývá-li z ujednání stran nebo z okolností při uzavření Smlouvy, že je plnění v určeném čase nezbytné. Ustanovení § 1980 Občanského zákoníku se nepoužije. Odstoupí-li Uživatel od Smlouvy, použijí se § 2389n až 2389p Občanského zákoníku obdobně.
7.12. Provozovatel odpovídá Uživateli, že Aplikace
a. odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
b. je vhodná k účelu, pro který jej Uživatel požaduje a s nímž Provozovatel souhlasil, a
c. je poskytována s ujednaným příslušenstvím a s uživatelskou podporou.
7.13. Provozovatel dále odpovídá Uživateli, že vedle ujednaných vlastností
a. je Aplikace vhodná k účelu, k němuž se Aplikace tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy daného odvětví,
b. Aplikace rozsahem, jakostí a dalšími výkonnostními parametry, včetně funkčnosti, kompatibility, přístupnosti, kontinuity a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Aplikací téhož druhu, které může Uživatel rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná Provozovatelem nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
c. je Aplikace poskytována s příslušenstvím a pokyny k použití, které může uživatel rozumně očekávat, a
d. Aplikace odpovídá náhledu, které Provozovatel zpřístupnil před uzavřením Smlouvy.
7.14. Provozovatel odpovídá Uživateli také za vadu způsobenou nesprávným propojením Aplikace s digitálním prostředím Uživatele, které bylo podle Smlouvy provedeno Provozovatelem nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že propojení provedl Uživatel a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu poskytnutého Provozovatelem.
7.15. Uživatel může vytknout vadu, která se u Aplikace projeví nebo vyskytne za trvání Smlouvy. Jde-li o jednorázové plnění, může vytknout vadu, která se v Aplikaci projeví v době dvou let od zpřístupnění.
7.16. Soud právo z vady přizná i v případě, že nebyla oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl Uživatel při dostatečné péči zjistit.
7.17. Má-li Aplikace vadu, může Uživatel požadovat její odstranění, ledaže je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Aplikace měla bez vady.
7.18. Provozovatel odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby nezpůsobil Uživateli značné obtíže, přičemž se zohlední povahu a účel Aplikace.
7.19. Uživatel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od Smlouvy, pokud
a. Provozovatel vadu neodstranil podle ustanovení § 2389l Občanského zákoníku nebo je z prohlášení Provozovatele nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Uživatele,
b. se vada projeví i po odstranění, nebo
c. je vada podstatným porušením Smlouvy.
7.20. Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou Aplikace bez vady a vadné Aplikace, která byla Uživateli poskytnuta. Má-li být Aplikace poskytována po určitou dobu, zohlední se doba, po kterou byl poskytována vadně; Uživateli náleží sleva i v případě, že odstoupí od Smlouvy.
7.21. Uživatel nemůže odstoupit od Smlouvy, je-li vada Aplikace jen nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.
7.22. Odstoupí-li Uživatel od Smlouvy, Provozovatel se zdrží užívání obsahu odlišného od osobních údajů uživatele, který byl vytvořen Uživatelem při užívání Aplikace; to neplatí v případě, že
a. je obsah bez Aplikace nepoužitelný,
b. se obsah vztahuje výlučně k činnosti Uživatele při užívání Aplikace,
c. Provozovatel smísil obsah s jinými daty a může být oddělen jen při vynaložení nepřiměřeného úsilí, nebo
d. byl vytvořen společně s jinými osobami, které mohou obsah nadále užívat.
7.23. S výjimkou případů podle odstavce 7.22 písm. a) až c) Provozovatel zpřístupní Uživateli na jeho žádost obsah odlišný od jeho osobních údajů, který Uživatel při užívání Aplikace jeho prostřednictvím vytvořil nebo uchovával. Provozovatel tak učiní bezplatně, v přiměřené době a v běžně používaném strojově čitelném formátu.
7.24. Odstoupí-li Uživatel od Smlouvy, Provozovatel může Uživateli zabránit v dalším užívání Aplikace, a to zejména tím, že mu Aplikace nebo Uživatelský účet znepřístupní.
7.25. Odstoupí-li Uživatel od Smlouvy, zdrží se užívání Aplikace, včetně jeho poskytování třetí osobě.
7.26. Peněžité částky, které má Provozovatel z důvodu vadného plnění vydat Uživateli, vrátí Provozovatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy Uživatel uplatnil u Provozovatele příslušné právo z vadného plnění. Použije přitom stejný způsob, jakým Uživatel uhradil odměnu, ledaže Uživatel výslovně svolí jinak a nevzniknou mu tím žádné náklady.
8. Další práva a povinnosti
8.1. Údaje o uzavření Smlouvy včetně těchto Podmínek jsou uloženy v databázi Aplikace a Uživatel k nim má přístup prostřednictvím webových stránek Provozovatele z adresy uvedené v odst. 1.2 těchto Podmínek;
8.2. Uživatel má možnost zjistit chyby kontrolou v Uživatelském účtu. Opravování chyb vzniklých při zadávání dat lze provádět rovněž prostřednictvím Aplikace a tam, kde to Aplikace neumožňuje, prostřednictvím technické podpory, jejíž kontaktní adresa je uvedena v Aplikaci;
8.3. Uživatel není oprávněn při užívání Aplikace používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz Aplikace. Aplikaci je možné užívat pouze v rozsahu, který je v souladu s jejím určením.
8.4. Uživatel bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící Aplikaci jsou chráněny autorským právem. Uživatel se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící Aplikaci.
8.5. Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Aplikace nebo v důsledku užití Aplikace v rozporu s jejím určením.
8.6. Provozovatel není vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1. písm. n) Občanského zákoníku.
9. Ochrana osobních údajů
9.1. Provozovatel zpracovává některé osobní údaje Uživatele. Další informace o účelu, rozsahu, způsobu a době zpracování osobních údajů Provozovatelem jsou uvedeny v Zásadách ochrany osobních údajů Provozovatele dostupných na webových stránkách Provozovatele zde Podmínky zpracování osobních údajů - LegalHero.
9.2. Provozovatel prohlašuje, že v souladu s GDPR Provozovatel (i) přijal opatření k ochraně osobních údajů, (ii) řídí bezpečnostní rizika tak, aby nedocházelo k ohrožení osobních údajů, (iii) zajišťuje výkon práv subjektů osobních údajů (včetně Uživatele) v souladu s GDPR a dalšími právními předpisy. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
9.3. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení Uživatele plní Provozovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu dostupného zde Informace o cookies - LegalHero.
10. Změna Podmínek
10.1. Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel uzavírá Smlouvu v běžném obchodním styku s větším počtem osob a Smlouvy jsou podle svého charakteru zavazující dlouhodobě k opětovným plněním stejného druhu s odkazem na tyto Podmínky. Smluvní strany činí nesporným, že z povahy závazků Provozovatele podle těchto Podmínek vyplývá a již před uzavřením Smlouvy vyplývala rozumná potřeba pozdější změny těchto Podmínek.
10.2. Smluvní strany tímto ujednávají, že Provozovatel může tyto Podmínky v přiměřeném rozsahu změnit, a zároveň ujednávají, že změna Podmínek bude Uživateli, jako druhé straně, oznámena prostřednictvím e-mailové zprávy odeslané na e-mailovou adresu zadanou Uživatelem do Aplikace. Uživatel má v takovém případě právo změny Podmínek odmítnout a předmětný závazek mezi ním a Provozovatelem z tohoto důvodu vypovědět ve výpovědní době jednoho kalendářního měsíce, která začne běžet den následující po odeslání oznámení. Smluvní strany tímto shodně prohlašují, že tato výpovědní lhůta je dostatečná k obstarání obdobných plnění od jiného subjektu.
10.3. V případě, že dojde k uzavření nové Smlouvy k již existujícímu Uživatelskému účtu (tj. k obnovení nebo prodloužení Uživatelského účtu), řídí se taková Smlouva Podmínkami ve znění ke dni uzavření takové Smlouvy.
11. Doručování
11.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se Smlouvou musí být druhé smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele).
12. Závěrečná ustanovení
12.1. Záležitosti neuvedené v těchto Podmínkách se řídí českým právem, zejména Občanským zákoníkem a Zákonem o ochraně spotřebitele.
12.2. Pokud vztah související s užitím Aplikace nebo právní vztah založený Smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany tímto sjednávají, že jejich vztah se řídí českým právem.
12.3. V případě sporu mezi Uživatelem, který je spotřebitel, a Provozovatelem, může Uživatel využít možnosti mimosoudního řešení sporu, a to pokud se obrátí na subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz) a postupovat dle pravidel stanovených příslušnými právními předpisy a v souladu s informacemi uvedenými na stránkách České obchodní inspekce.
12.4. Je-li některé ustanovení Podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky Smlouvy či Podmínek vyžadují písemnou formu.
12.5. Smlouva včetně Podmínek je archivována Provozovatelem v elektronické podobě a není Uživateli přístupná.
12.6. Kontaktní údaje Provozovatele:
a. Adresa pro doručování: Floyd CZ, s.r.o., se sídlem Tábor 2333/8, Žabovřesky, 61600 Brno;
b. Adresa elektronické pošty: info@legalhero.cz
12.7. Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 7. 2024.
Floyd CZ, s.r.o.
Tábor 2333/8
616 00 Brno
Máš jakýkoli podnět, dotaz, můžeme ti s něčím pomoci? Neváhej a napiš.
Chcete se stát naším partnerem nebo navázat jinou spolupráci? Napište také.
Na této webové stránce používáme soubory cookies nutné pro správný provoz webových stránek. Analytické a marketingové soubory nám pomáhají zjistit návštěvnost našich stránek a přizpůsobit naše nabídky tak, aby vyhověly vašim potřebám.